Kopiowanie i rozprowadzanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.

piątek, 25 maja 2012

O Bondzie, Batmanie i intrygującej decyzji producentów G.I. Joe 2 [Co w filmie piszczy]

Kilka dni temu, w sieci ukazał się zwiastun "Skyfall", oczekiwany przez fanów Jamesa Bonda. Nie dowiadujemy się z niego zbyt wiele w kwestii fabuły, ale jest on bardzo widowiskowy i oparty na mrocznym klimacie. Po tej krótkiej zajawce nieśmiało prognozujemy, że "Skyfall" być może połączy najlepsze elementy z "Casino Royale" i "Quantum of Solace".




Kolejnym wartym odnotowania wydarzeniem, jest przyspieszenie kampanii reklamowej filmu "Mroczny Rycerz powstaje". Składa się na to wypuszczenie kilku plakatów i banerów z głównymi bohaterami. O ile pierwszy plakat (Batman na tle logo stworzonego z płomieni) wywołał mieszane uczucia oczekujących, o tyle kolejnych sześć spotkało się z przychylnym przyjęciem.
Poniżej prezentujemy najciekawsze według nas plakaty i banery.



















Trzecią gorącą i wzbudzającą chyba największe emocje informacją, choć w tym wypadku raczej negatywne, jest przesunięcie premiery "G.I. Joe 2: Odwet". Paramount Pictures postanowiło wypuścić film w marcu przyszłego roku, chociaż film miał mieć premierę już w czerwcu. Zastanawiacie się dlaczego, skoro film był już ukończony i gotowy do dystrybucji? Odpowiedź jest o tyleż banalna co irytująca- konwersja do formatu 3D. Dla nas jest żenujący, jawny skok na kasę. Po pierwsze osobiście nie lubimy 3D, ponieważ bilety są droższe a sama ta technologia opiera się głównie na wyskakiwaniu z ekranu różnych przedmiotów. O ile filmy kręcone od podstaw w tej technologii są w stanie reprezentować sobą coś pożytecznego, o tyle produkcje konwertowane są artystycznymi porażkami. Według nas studio strzeliło sobie tym ruchem marketingowym w kolano. Jak będzie faktycznie przekonamy się "już" w marcu.

                                                Dwayne&Hudson




0 komentarze:

Prześlij komentarz