Kopiowanie i rozprowadzanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 14 maja 2012

Mocne uderzenie superbohaterów [Co w filmie piszczy]

Kiedy kilka miesięcy temu znajomi pytali mnie czy czekam na premierę filmu "Avengers", odpowiadałem wprost, że ta produkcja nie interesuje mnie aż tak mocno jak inne, które mają powstać w roku 2012. Po prostu nigdy jakoś bardzo mocno nie jarały mnie filmy, w których głównymi postaciami byli superbohaterowie. Takie dzieła zazwyczaj charakteryzują się bardzo dobrymi efektami specjalnymi czy widowiskową, szybką akcją co oczywiście jest ich wielkim plusem, lecz zazwyczaj brakuje mi w nich jednej istotnej dla mnie rzeczy a mianowicie dobrej, zaskakującej fabuły.

Moje zdanie o filmie "Avengers", zaczęło się zmieniać w momencie, gdy w sieci pojawiły się pierwsze opinie oraz oceny z zagranicy. Na IMDB wielkie szaleństwo, ponieważ po premierze w USA film ten zajmował w rankingu miejsce w pierwszej 10. Teraz sytuacja się trochę uspokoiła i film spadł na miejsce 31, ale i tak to wielki sukces, bo takie filmy zazwyczaj nie plasują się na tak wysokich miejscach. Przedwczoraj "Avengers" miało swoją premierę w Polsce i co ciekawe na naszym najpopularniejszym portalu filmowym czyli Filmwebie, jego ocena także jest zaskakująco wysoka. Jeżeli chodzi o komentarze pod filmem to większość jest pozytywna, ale żeby nie było aż tak miło to zdarzają się osoby, którym ta produkcja się nie spodobała. No cóż to już jest kwestia gustu.

Kolejnym argumentem za tym aby pójść na seans tego filmu jest jego Box Office. W pierwszym weekendzie zarobił ponad 200 milionów dolarów. W drugim zyski co prawda spadły o połowę, ale i tak wystarczyło to aby pobić rekord ustanowiony przez film "Avatar". Zobaczymy jakie będzie dalsze zainteresowanie "Avengersami", lecz trzeba uczciwie przyznać, że mają bardzo duże szanse aby ogólnie pobić finansowo filmy Jamesa Camerona.

Kończąc już tego posta muszę przyznać, że moja ciekawość odnośnie filmu "Avengers" bardzo mocno wzrosła. Coś w tym filmie musi być, skoro jego ocena jest tak wysoka, skoro posiada tak dużo pozytywnych komentarzy oraz, że tyle osób już było na jego seansie. Ja osobiście mam ogromną nadzieję, że ten film naprawdę mnie czymś zaskoczy. Myślę, że zarówno ja, jak i Dwayne niebawem wybierzemy się do kina, aby móc szerzej opowiedzieć o plusach i minusach tego dzieła.

                                Hudson                


4 komentarze:

  1. Jak dla mnie to film jest wyrombisty! Uwielbiam Black Window!

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście pozostawiam brak komentarza odnoszącego się do filmu, ponieważ mimo szczerych chęci nie to mnie kręci :D :P przyznam jednak, że "zusammenfassung" zachęcił mnie do obejrzenia. coś z tym może zrobię ;D
    ciekawa notka! sukcesów obu Panom na przyszłość!
    pozdrawiam ;)
    ~AnnaM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy fakt, że mój tekst zachęcił Cię do obejrzenia filmu, który nie jest w Twoim guście filmowym. Co do sukcesów to na razie nie dziękuję, aby nie zapeszyć ;)
      Pozdrawiam
      Hudson

      Usuń
  3. Masz rację, co do filmów z superbohaterami to po prostu trzeba je lubić. Wiadomo.... jednak filmy z superbohaterami są moimi ulubionymi, więc nikogo nie zdziwi opinia, że Avengers to jeden z lepszych filmów jakie widziałam.
    Albo to słabość do Iron Mana.

    OdpowiedzUsuń